1



السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ:

“سبقت گیرندگان (در کار خیر)، مقربان درگاهند”.واقعه-آیه۱۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران تهران با مدد الهی و همت بچه های مسجد امام حسن مجتبی (ع)، پس از کمک به سیل زدگان و رزمایش مقتدرانه همدلی و کمک مومنانه این بار گروه جهادی شهید باقری موفق شد اولین جهیزیه را برای نو عروس نیازمند تهیه و مطابق روال خود شبانه تحویل ایشان نماید.

مردم ما همواره نشان داده اند که  در انجام امور خیر پیشگامند و به معنای واقعی کلمه بیت شعر «چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار» را به زیبایی عینیت بخشیدند.

هر ایرانی در هر زمانی که هموطنانش احتیاج به کمک داشته اند یاری رسان بوده و حس وطن دوستی و کمک رسانی همیشه در بین ایرانیان زبان زد جهانیان بوده ودر وقایع مختلف این ایثار و از خود گذشتگی در جهان به تصویر کشیده شده است.

طرح رزمایش مؤمنانه طرحی الهی بود که به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور توسط اقشار مختلف اعم از سپاه، بسیج، خیرین، طلاب و روحانیت حوزه های علمیه و دانشجویان انجام شد و نشان داد در شرایط  سخت روحیه همدلی و برادری در بین مردم ایران دو چندان می شود.

شیوع ویروس کرونا باعث شد مردم قدر یکدیگر را بدانند، مردم دنیا به واسطه مشاهده کمک های مؤمنانه در سراسر ایران به مفهوم انسان دوستی پی بردند و عمل به هنگام مردم ایران باعث شد این اصل فراموش شده بار دیگر مورد توجه جهانیان قرار گیرد و نقطه عطفی در تاریخ بشر ایجاد کند.

عزیزانی که تمایل به تهیه جهیزیه برای خانواده هایی که شرایط ازدواج فرزندانشان مهیا نیست دارند می توانند با واریز وجه به شماره کارت زیر در این کار خیر سهیم شوند.

?شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۶۹۲۴۴۴۱

?نزد بانک انصار – به نام : گروه جهادی شهید باقری







کد خبر: ۷۲۰
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha