1
به گزارش تهران پرس،به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه به اتفاق معاونین حمل و نقل و ترافیک، عمران ،شهرسازی و دیگر مدیران شهری در جلسه ای که با علی امام مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه برگزار شد، اظهار داشت: منطقه یک به سبب حضور گردشگران متعدد از سراسر شهر در آن، ضریب بالای مالکیت خودرو و بارگذاری سکونتی در گذرهایی که از نظر شهرسازی مناسب نیست، دارای ترافیک سنگینی به ویژه در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته است که رفع این مشکلات ترافیکی و تسهیل آمد و شد وسایط نقلیه از اولویتهای نخست مدیریت شهری در این منطقه به حساب می آید.

وی افزود: شهرداری منطقه در سه قسمت شرقی،غربی و میانی به برنامه ریزیهایی در رفع معضلات ترافیکی مبادرت کرده که در قسمت شرقی تمرکز بر توسعه خطوط ریلی است.

شهردار منطقه یک گفت: توسعه خطوط ریلی از ماندگارترین کارها و از نیازهای اساسی شهروندان منطقه یک است که تلاش خواهیم کرد با حضور در کمیته راهبردی شرکت راه آهن شهری تهران و همکاری و تعامل نزدیک با آن در این مسیر گامهای موثری برداریم.

موسوی از معاونین شهرسازی، عمران، ترافیک، رئیس اداره املاک و شهرداران نواحی خواست که اقدامات خود را در تملک ۲۴ پلاک واقع در مسیر خطوط مترو با جدیت پیگیری نموده و از کلیه امکانات و ظرفیت ها برای به حداقل رساندن هزینه ها کمک بگیرند.

گفتنی است در این جلسه رنجبر معاون شهرسازی، خردمند معاون ترافیک و غفاری رئیس اداره املاک شهرداری منطقه یک، به عنوان نمایندگان این منطقه در کمیته راهبردی توسعه شبکه مترو انتخاب شدند تا همکاری نزدیک و مستمر خود را با نمایندگان شرکت راه آهن شهری در توسعه حمل و نقل پاک و دوستدار محیط زیست در این منطقه آغاز نمایند.
کد خبر: ۷۲۳
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha