ظهر امروز یکشنبه یکم تیرماه سردار حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ " در اجرای طرح ظفر۴ با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان و تولید کنندگان مواد مخدر و روانگردان در پایتخت که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید، اظهارداشت: با اجرای ۱۴۰ فقره احکام قضایی حدود ۱۲۲۷ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر که به شبکه های مختلف، متصل بودند دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در مورد  متلاشی شدن ۳ باند بین المللی موادمخدر، بیان کرد: از این باند یک تن و ۲۱۹ کیلو گرم مواد مخدر کشف، که بیشترین نوع آن تریاک و کمترین آن نوعی قارچ سمی اعتیاد آور می باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص دستگیری معتادین متجاهر، افزود: ۲۰۰۰ نفر  دستگیر و ۱۱ محله از لوث وجود خرده فروشان و معتادین متجاهر پاکسازی و تحویل مراکز بازپروری گردید. ۱۳ باب منزل که مرکز اصلی فروش موادمخدر بودند، پلمپ شدند.

وی در رابطه با عملکرد ۳ ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر، عنوان داشت: ۶تن و ۷۸۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید. ۱۶۳ قاچاقچی بین المللی دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش را شاهد بودیم.

سردار رحیمی، اشاره کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۱۲هزارو ۵۰۷ نفر معتاد متجاهر را دستگیر که از این میزان ۵۰۰۰ نفر در مراکز درمانی پذیرش شدند.

در پایان اجرای طرح ظفر۴ سردار رحیمی از خانواده شهدا و کارکنان نمونه ناجا تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۶۹۰
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha