به گزارش تهران پرس،محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: ویژه ‌برنامه های دهه کرامت از سوم تا سیزدهم تیر ماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: به مناسبت این دهه وگرامیداشت این ایام مراسم و جشن های محلی، مولودی خوانی،تقدیر از دختران فرهیخته به همت اداره امور بانوان و نواحی در سراهای محلات به صوت مجازی برپا می شود.

همچنین اجرای موسیقی آنلاین و نواختن انواع ساز ها توسط دختران، مسابقات فرهنگی (کتابخوانی با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه( س)، برپایی گذر نشاط( فرهنگی، فراغتی، هنری) در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت از ویژه برنامه های اجرایی این ایام است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به برپایی کارگاه های آموزشی در این ایام گفت: این کارگاه ها با محوریت فضایل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) ، جایگاه زن در اسلام ، اهمیت حجاب برتر در سراهای محلات و حسینیه ها با رعایت فاصله گذری اجتماعی اجرا می شود.

این مسئول برپایی مسابقات شطرنج بانوان، دارت توپی، بازی های بومی محلی، کتابخوانی، عکاسی را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در شهربانوی این منطقه به مناسبت دهه کرامت عنوان کرد.
کد خبر: ۶۸۷
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha