سرهنگ دوستعلی جلیلیان” سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت” در حاشیه اجرای طرح رعد۳۶ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تهران پرس، اظهارداشت: همکاران بنده در اجرای طرح رعد۳۶، طی عملیات های متعدد موفق به دستگیری ۱۰۲ نفر از سارقین حرفه ای و سابقه دار شدند.

وی در ادامه، تصریح کرد: از این سارقین، تعداد ۸ دستگاه خودرو مسروقه، ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۸۲ فقره انواع کشفیات اعم از سرقت لوازم منزل و خودرو کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در رابطه با دستگیری فروشندگان موادمخدر، گفت: طی عملیاتی منازل و مخفیگاه فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و در راستای آن ۱۴ نفر از فروشندگان موادمخدر، دستگیر شدند. مجموعا بیش از ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ضبط گردید.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص دستگیری فروشندگان مشروبات الکلی، عنوان کرد: در کارگاهی ۲ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی را که به تهیه و توزیع آن می پرداختنددستگیر کرده و بیش از هزار لیتر مشروبات الکلی از آنان کشف و ضبط گردید.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در رابطه با توقیف انبار کالای قاچاق، اشاره کرد: بامداد امروز یک انبار کالای قاچاق در محدوده مرکز شهر، که در آن ارزاق و مایحتاج عمومی را تعدادی افراد سودجو، بسته بندی کرده و با قیمت های گزاف در بازار عرضه می نمودند. که در این خصوص ۴ نفر دستگیر گردید.

این مقام انتظامی از دستگیری سارق نطافتچی خبر داد و گفت: سارقی تحت عنوان نطافتچی، وارد ساختمان شده و اگر در ساختمان دوچرخه ای مشاهده می کرد به هنگام خروج از ساختمان، دوچرخه را به سرقت می برد. این سارق فاکتور و مهر مخصوصی را تهیه و در دیوار به فروش می گذاشت. همکاران بنده در کلانتری ۱۰۹ بهارستان این متهم ۴۵ ساله را دستگیر کرده و تحویل مقام قضایی گردید.

وی در پایان، اشاره کرد: ۱۲۱ قبضه انواع سلاح سرد و گرم کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۶۷۳
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha