به گزارش تهران پرس،احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی تبلیغات محیطی (تما) با اشاره به اینکه باید به دنبال راه‌های جدید در زمینه تبلیغات باشیم، گفت: همچنین باید با یک راهکار درست تلاش کنیم که جریان امور همچنان بر مدار خود باقی بماند.

وی با بیان اینکه برای تبلیغات و فرهنگ مرزی قائل هستیم، افزود: فرهنگ به زندگی عمق می بخشد اما تبلیغات شکل صعودی دارد به همین دلیل باید بین ظاهر و باطن تبلیغات و فرهنگ نسبتی پیدا شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به تبلیغاتی که در زمان کرونا در شهر تهران انجام شد، تصریح کرد: فضایی که برای تبلیغات وجود داشت در واقع نوعی آموزش بود، استمرار این تبلیغات و آموزش می تواند نوعی فرهنگ سازی باشد. با تبلیغاتی که طی چند ماه اخیر در زمینه کرونا ویروس انجام شده سطح بهداشت در جامعه ما افزایش یافته است.

مسجدجامعی در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگ، آموزش و تبلیغات یک مجموعه بهم پیوسته هستند، گفت: تبلیغات هیچ گاه به عنوان یک موضوع مورد مطالعه قرار نگرفت و همیشه تبلیغ برای رساندن پیامی، فروش محصولی مانند لوازم زندگی، دارو ، یا امور فرهنگی و امور سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اینکه تبلیغ خود موضوع مورد مطالعه قرار گیرد در جامعه ما بسیار مغفول مانده بود به همین دلیل معتقدم با تغییر رویکرد و نگاه جدید موضوع تبلیغات می تواند اصلاح شود. همچنین می توانیم کارهای زیادی از این طریق برای جامعه انجام دهیم.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر تهران در هر جامعه ای می تواند یک نگاه مغفول وجود داشته باشد که عیان شود. در جامعه با برقراری نسبت ها می توانیم شاهد تحقق جامعه پذیری در کشور باشیم.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی تبلیغات محیطی حرکتی جدیدی است که می تواند برای جامعه موثر باشد.

منبع: روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران
کد خبر: ۶۶۶
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha