به دنبال فرمان مقام معظم رهبری و مشارکت مردم و سازمان‌های مختلف در این رزمایش، سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه وزارت راه و شهرسازی امروز با تهیه 650 بسته ارزاق با ارزش بالغ بر 2 میلیارد ریال اجرا شد. قرار است این بسته‌ها برای توزیع بین اقشار ضعیف در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار بگیرد.
به گزارش خبر نگار تهران پرس، با ورود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و این بیماری باعث افزایش فشار در بین قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه شد. به دنبال این اتفاق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از مردم خواست تا در قالب رزمایش مومنانه کمک‌های خود را به آسیب دیده و نیازمند برسانند. در همین راستا وزارت راه و شهرسازی کشور تاکنون سه مرحله کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده رسانده است. سیدعیسی حسینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه در مراسم سومین مرحله این رزمایش که ظهر امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به خبرنگار تهران پرس گفت: «در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلانه و مومنانه، وزارت راه و شهرسازی به همت بسیج وزارتخانه و بخش‌های مختلف دیگر، اقدامات چند مرحله‌ای را در بحث رزمایش انجام داده است.» وی با اشاره به اینکه هر زمان جایی مشکل ایجاد شود مردم با درک اعتقادات و باورهای دینی و انسانی، به هم‌نوعان خود کمک می کنند عنوان کرد:« وزارتخانه با بهره گیری از این ظرفیت اعتقادی، اقداماتی را در سه مرحله انجام داده است و کمک‌هایی را در قالب بسته های مختلف به دست نیازمندان رسانده است.

به گزارش خبر نگار تهران پرس، با ورود ویروس کرونا و شیوع آن در کشور بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی روبرو شدند و این بیماری باعث افزایش فشار در بین قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه شد. به دنبال این اتفاق رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از مردم خواست تا در قالب رزمایش مومنانه کمک‌های خود را به آسیب دیده و نیازمند برسانند.

در همین راستا وزارت راه و شهرسازی کشور تاکنون سه مرحله کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده رسانده است. سیدعیسی حسینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه در مراسم سومین مرحله این رزمایش که ظهر امروز در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به خبرنگار تهران پرس گفت: «در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلانه و مومنانه، وزارت راه و شهرسازی به همت بسیج وزارتخانه و بخش‌های مختلف دیگر، اقدامات چند مرحله‌ای را در بحث رزمایش انجام داده است.»

وی با اشاره به اینکه هر زمان جایی مشکل ایجاد شود مردم با درک اعتقادات و باورهای دینی و انسانی، به هم‌نوعان خود کمک می کنند عنوان کرد:« وزارتخانه با بهره گیری از این ظرفیت اعتقادی، اقداماتی را در سه مرحله انجام داده است و کمک‌هایی را در قالب بسته های مختلف به دست نیازمندان رسانده است.

در بخش دیگر این مراسم علیرضا افشاری فرمانده بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در تشریح کمک‌های این وزارتخانه گفت:« در مرحله نخست این رزمایش، 100 بسته ارزاق و حدود 200 بسته گوشت در منطق محروم جنوب و شرق تهران توزیع شد. در مرحله دوم کمک‌های مومنانه و به دنبال تفاهم نامه بین سازمان بسیج سازمان‌ها و ادارات با جمکران، کارمندان این وزارت با اهدای یک روز از حقوق خود به این امر، 25 راس گوسفند تهیه و به نیابت از مومنان و به نیت سلامتی امام زمان (عج)، بین نیازمندان توزیع شد.»

به گفته افشاری در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه این وزارتخانه، حدود 650 بسته ارزاق با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد ریال تهیه و جهت توزیع بین محرومان سراسر کشور در اختیار قرارگاه جهادی سازندگی قرار خواهد گرفت.

مجید قربانی فرمانده بسیج شهدای صنعت هوانوردی کشور نیز درباره کمک‌های مومنانه در صنعت هوانوردی با توضیح اینکه پرسنل و مدیران این صنعت نیز با اهدای حدود ۴۵۰ سبد کالا در این رزمایش شرکت کردند، از اجرای دو مرحله رزمایش دیگر در مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و تهران،توسط این سازمان خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: ۶۰۵
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha