رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از دستگیری سارق خودرو پس از گذشت ۱ ساعت از وقوع سرقت خبرداد.
به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ‌" ايرج ارسلانی" گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد روز گذشته در پی دریافت گزارش واحد گشت که حین گشت زنی در خیابان ابومسلم بودند، شخصی به واحد گشت کلانتری مراجعه و اعلام کرد که خودرو 405 وی را از مقابل منزلش به سرقت بردند. وی افزود: با گشت زنی ماموران کلانتری در محله‌های اطراف وقوع سرقت، خودرو سرقتی مشاهده شد و با تعقیب و گریز متهمان پس از طی مسافتی خودرو سرقتی متوقف شد. سرهنگ ارسلانی تصریح کرد: پس از توقف خودرو مذکور، سارق با یک قبضه سلاح سرد به طرف مامور واحد گشت کلانتری حمله ور شد و متهم بدون ایجاد صدمه به مامور با شجاعت واقتدار دستگیر شد. وی افزود: طی برسی صورت گرفته مشخص شد، متهم ساکن تهرانپارس است و دارای 11 فقره سابقه سرقت در پایگاه چهارم و ششم پلیس آگاهی فاتب است و در خصوص سرقت خودرو و لوازم خودرو و 4 فقره سابقه زندان دارد. به گفته رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه پرونده تشکیل و برای بررسی بیشتر متهم به مرجع قضائی اعزام شد.

به گزارش خبرنگار تهران پرس بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ‌" ايرج ارسلانی" گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد روز گذشته در پی دریافت گزارش واحد گشت که حین گشت زنی در خیابان ابومسلم بودند، شخصی به واحد گشت کلانتری مراجعه و اعلام کرد که خودرو 405 وی را از مقابل منزلش به سرقت بردند.

وی افزود: با گشت زنی ماموران کلانتری در محله‌های اطراف وقوع سرقت، خودرو سرقتی مشاهده شد و با تعقیب و گریز متهمان پس از طی مسافتی خودرو سرقتی متوقف شد.

سرهنگ ارسلانی تصریح کرد: پس از توقف خودرو مذکور، سارق با یک قبضه سلاح سرد به طرف مامور واحد گشت کلانتری حمله ور شد و متهم بدون ایجاد صدمه به مامور با شجاعت واقتدار دستگیر شد.

وی افزود: طی برسی صورت گرفته مشخص شد، متهم ساکن تهرانپارس است و دارای 11 فقره سابقه سرقت در پایگاه چهارم و ششم پلیس آگاهی فاتب است و در خصوص سرقت خودرو و لوازم خودرو و 4 فقره سابقه زندان دارد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه پرونده تشکیل و برای بررسی بیشتر متهم به مرجع قضائی اعزام شد.

کد خبر: ۵۸۲
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha