بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ قاسم ادامه داد: این روز مسیر سیاسی، فرهنگی و جهادی منطقه را تغییر داد و ما را از ناامیدی به امید، از تسلیم بودن به مقاومت، از ذلت به عزت واز شکست به پیروزی منتقل کرد.

بر اساس گزارش خبرنگارتهران پرس به نقل شبکه «المنار»، شیخ قاسم ادامه داد: این روز مسیر سیاسی، فرهنگی و جهادی منطقه را تغییر داد و ما را از ناامیدی به امید، از تسلیم بودن به مقاومت، از ذلت به عزت واز شکست به پیروزی منتقل کرد.

وی تصریح کرد، عید مقاومت اعلام آشکار سقوط «ارتش صهیونیستی شکست ناپذیر» بود، سه گانه «ارتش، ملت و مقاومت» این ارتش را شکست داد و حوادث ثابت کرد که کشورهای بزرگ، حامی «اسرائیل» هستند و نمی‌توان بر راه‌حل‌های تحت نظارت آمریکا و غرب تکیه کرد زیرا آنها دلیل وجود اسرائیل و اشغالگری آن هستند و از تجاوز این رژیم به فلسطین و غصب آن حمایت می‌کنند.

شیخ قاسم تصریح کرد: مقاومت و آزادسازی، درهای پیروزی لبنان، فلسطین و منطقه بر اسرائیل و پروژه‌های آمریکا و ساخته دست آن "داعش" را باز کرد.

وی ضمن اعلام اینکه مقاومت نسلی به وجود آورد که تسلیم نمی‌شود و مسیرهای آینده برای آزادسازی فلسطین و اراضی اشغالی را باز کرد، افزود، مقاومت و بازسازی دو موضوع مرتبط به هم هستند؛ مقاومت مُصر به تشکیل دولت، حل امور مردم، انتقال به اقتصاد مولد و مقابله با فساد است.

شیخ قاسم تأکید کرد: نیاز به مقاومت تمام نمی‌شود و ما همواره در قلب نبرد هستیم و خطر واقعی تهدیدی حقیقی برای فلسطین ، لبنان و منطقه است پس مقاومت باید در آمادگی بالای خود باقی بماند و برای آینده آمادگی بیشتری کسب کند. موازنه پاسخگویی تضمین حفاظت از سرزمین خیرات سیاسی آن و یکی از ایستگاه‌های پیروزی بزرگ است. با آزادسازی، مقاومت از پروژه‌ای که قادر به آزادسازی و پیروزی است به  پشتیبان ثابت لبنان و آینده تبدیل شد.

در ۲۵ ماه مه سال ۲۰۰۰ میلادی (۴ خرداد ۱۳۷۹)، رژیم صهیونیستی پس از ۱۸ سال مقاومت مردم لبنان، مجبور به عقب نشینی از جنوب این کشور شد؛ این روز در لبنان به نام «عید مقاومت و آزادسازی» لقب گرفته است.

کد خبر: ۵۴۰
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha