سومين مرحله از كمك‌هاي مومنانه خانواده.هاي شهدا و ايثارگران شهر تهران ميان خانواده‌هاي نيازمند آسيب‌ديده از بيماري كوويد-١٩ در قالب "رزمايش همدلي براي ايران همدل" توزيع شد.

سومين مرحله توزيع كمك‌هاي مومنانه خانواده‌های شهدا و ايثارگران پايتخت به نيازمندان مديركل مركز دانش‌پژوهان و تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر در این مراسم که در امام‌زاده صالح (ع) برگزار شد، گفت: سومين مرحله از كمك‌هاي مومنانه خانواده.هاي شهدا و ايثارگران شهر تهران ميان خانواده‌هاي نيازمند آسيب‌ديده از بيماري كوويد-١٩ در قالب "رزمايش همدلي براي ايران همدل" توزيع شد. عادل مهری افزود: هر كدام از اين یکهزار و یک بسته معيشتي و ضدعفوني به نيت هزار و یک شهيد گرانقدر توسط تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر و همكاري خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر تهيه شده است.

لازم به ذکر است، در مراسم توزیع اين كمك‌ها، سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبري، سید منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت بنیاد شهید، عادل مهری رئیس مركز دانش‌پژوهان و تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی مدیریت استان مقدس امام‌زاده صالح (ع)، امیر قلیچ‌خانی مسئول هیئت فرزندان شهدای اسلام در امامزاده صالح تجريش حضور داشتند.

کد خبر: ۵۴۵
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha