مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی براساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، بیماران غیر کرونایی نیز پذیرش و خدمات درمانی لازم را دریافت می کنند.
 

 

به گزارش تهران پرس، ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکنون 18 هزار و 781 نفر در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی بستری شدند که از این تعداد 1875 نفر جان خود را از دست دادند. در حال حاضر 680 نفر از آنها بستری هستند و مابقی نیز درمان و مرخص شدند.

وی یادآور شد: متأسفانه چند استان کشور از جمله خوزستان، کرمان، خراسان، آذربایجان شرقی و لرستان بیشتر از استان‌های دیگر درگیر شیوع ویروس کرونا هستند که البته استان تهران هم با توجه به جمعیتی که دارد، همچنان با این ویروس درگیر است. 

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: خوشبختانه سیر شیوع ویروس کرونا کندتر شده است و در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی طی پنج روز گذشته حدود یکصد نفر در خصوص بیماری کرونا بستری شده‌اند، البته سیر این بیماری نزولی نشده، ولی در حال کند شدن است. 

آفریده با اشاره به اینکه عمده اقدامات در خصوص بیماری کرونا در مراکز درمانی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد، گفت: در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی براساس پروتکل‌های بهداشتی، ضدعفونی لازم انجام می‌شود و در حال حاضر اکثر بیمارستان‌های این سازمان روال عادی را طی می‌کنند و از مردم درخواست می‌شود در صورت بیماری، از خوددرمانی پرهیز کنند و به بیمارستان‌ها مراجعه داشته باشند و خدمات لازم را دریافت کنند. 

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی براساس پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی را در دستورکار قرار داده است که در طی فرایند بستری و درمان بیماران با مشکلی مواجه نشوند. 

آفریده گفت: در تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی، خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی نیز داده می‌شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر: ۴۸۵
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha