به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، با تغییرات رخ داده در سطوح بالای مدیریتی منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی، زمزمه‌های فراوانی درباره مدیریت باشگاه پارس جنوبی جم هم به گوش می‌رسد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تهران پرس، با تغییرات رخ داده در سطوح بالای مدیریتی منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی، زمزمه‌های فراوانی درباره مدیریت باشگاه پارس جنوبی جم هم به گوش می‌رسد.

مراد مرادی پس از جدایی بهرام رضاییان و به واسطه فعالیتش به‌عنوان مسئول دفتر رئیس وقت منطقه ویژه پارس جنوبی، سمت سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفت، اما نداشتن حق امضای قانونی سرپرست باشگاه و عدم مدیریت مناسب، کار را برای جمی‌ها سخت کرد. باشگاه پارس جنوبی که بدون هیئت‌مدیره و صرفاً با انتصابات مقامات مافوق اداره می‌شود، با مشکلات فراوانی مواجه است. 

شرایط زردپوشان به گونه‌ای است که به دلیل بدهی باشگاه به مجموعه بانک ملی تهران، مدیریت این مجموعه دیگر به پارس جنوبی زمین نمی‌دهد و حتی وسایل اعضای این تیم را در اتاقی گذاشته تا به آنها تحویل دهد. در حالی که ممکن است تمرینات تیم‌ها در روزهای آینده آغاز شود، اما مشخص نیست شاگردان افاضلی می‌خواهند کجا تمرین کنند.

کادر پزشکی، تدارکات و ماساژورها و بازیکنانی چون آدام همتی، امین منوچهری و فریدمحمدزاده تاکنون پولی از باشگاه نگرفته‌اند. ماساژور تیم که به دلیل مشکلات مالی به کارگری مشغول بود، با شیوع کرونا نمی‌تواند این کار را هم ادامه دهد.

فوتبال , تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم ,

او در گفت‌وگو با تهران پرس درباره مشکلاتش اظهار داشت: متاهل هستم و مستاجر. از قرارداد سال گذشته 50 درصد طلب دارم و فقط 30 درصد از قرارداد امسالم را دریافت کرده‌ام. این درصد را شهریور 98 گرفتم و از آن زمان هر هفته قول دادند یکشنبه هفته آینده به حساب‌تان پول واریز می‌کنیم. حدود 10 ماه پولی نگرفتیم و در این مدت زندگی را با وام و قرض گذراندم. زندگی برای خانواده‌ام خیلی سخت شده و رویم نمی‌شود در چشم آنها، صاحب‌خانه و طلبکارانم نگاه کنم.

با انتصاب مرادی به‌عنوان مسئول دفتر پایانه نفتی خارک، حضور او در پارس جنوبی به منزله فعالیت این مدیر به صورت دوشغله است و قانونی بودن آن در هاله‌ای از ابهام.

مگنو باتیستا هم حدوداً سه ماه در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حالا هم که حاضر شده در تهران جراحی کند، مقدمات این عمل فراهم نشده است.

باید دید خرمدل، مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی می‌تواند با مدیریت بحران خود، پارس جنوبی را به روزهای خوب خود برساند تا زنبورهای جنوب روی آرامش را ببینند یا خیر.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۳۹۸
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha