همزمان با نخستین روز از اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی»، مراکز فروش ماسک در 23 ایستگاه مترو تهران راه اندازی شدند.
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از شهرنوشت، همزمان با نخستین روز از اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی»، مراکز فروش ماسک در  23 ایستگاه مترو تهران راه اندازی شدند. فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهرنوشت، درباره وضعیت اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی»، بیان کرد: امروز (13 اردیبهشت 1399)، تعداد مسافرانی که از ماسک استفاده می‌کنند نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده است. براساس رصد مسافران از طریق دوربین‌ها، مسافری بدون ماسک از شبکه مترو استفاده نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از شهرنوشت، همزمان با نخستین روز از اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی»، مراکز فروش ماسک در  23 ایستگاه مترو تهران راه اندازی شدند. 

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهرنوشت، درباره وضعیت اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی»، بیان کرد: امروز (13 اردیبهشت 1399)، تعداد مسافرانی که از ماسک استفاده می‌کنند نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده است. براساس رصد مسافران از طریق دوربین‌ها، مسافری بدون ماسک از شبکه مترو استفاده نمی‌کند.

او با اعلام اینکه از امروز مراکز فروش ماسک در 23 ایستگاه پر مخاطب مترو مستقر شده‌اند، گفت: تلاش می‌شود که مراکز فروش ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو مستقر شوند تا عرضه ماسک به مسافران با سهولت بیشتری صورت گیرد.

به گفته نوبخت؛ نیروهای مستقر در ورودی ایستگاه‌های مترو از مسافران درخواست می‌کنند که بدون ماسک وارد ایستگاه نشوند و در صورت نداشتن آن را از مراکز فروش تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، تأمین دستگاه‌‌های کارتخوان را جزء مشکلات گروههای فروش ماسک اعلام کرد و افزود: این چالش هم به زودی حل خواهد شد و مراکز فروش ماسک به دستگاههای کارتخوان مجهز خواهند شد.

اسامی 23 ایستگاه:

تهران (صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی (ره)،شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، میدان شهدا

کد خبر: ۱۰۴
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha