به گزارش خبرگزاری تهران پرس و به نقل از نشریه ‌آ اس اسپانیا، مائورو ایکاردی نشان داد که اختلافاتش با مدیران باشگاه اینتر کماکان ادامه دارد.

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تهران پرس و به نقل از نشریه ‌آ اس اسپانیا، مائورو ایکاردی نشان داد که اختلافاتش با مدیران باشگاه اینتر کماکان ادامه دارد.

به نظر می‌رسد ایکاردی که تابستان سال گذشته از فهرست بازیکنان تیم آنتونیو کونته کنار گذاشته و مجبور شد پیشنهاد حضور قرضی در پاری‌سن‌ژرمن را بپذیرد، همچنان از دست آنها عصبانی است به خصوص که اخیراً اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر قصد ندارد او را به جوزپه مه‌آتزا برگرداند و حتی در صورتی که PSG‌ قراردادش را قطعی نکند که احتمالش هم زیاد است، او را به فروش خواهد گذاشت.

ایکاردی هم ظاهراً برای اینکه گوشه‌ای از بی‌مهری‌های مسئولان اینتر را جبران کرده باشد، پست بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا درباره مصاف 10 سال پیش تیم‌‌های بارسلونا و اینتر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را لایک کرده است.

 

کرکیچ در بازی برگشت دو تیم که بارسلونا یک بر صفر برد اما به خاطر باخت 3 بر صفر بازی رفت حذف شد، گلی زد که کمک داور آن را آفساید تشخیص داد در حالی که تصاویر نشان می‌دادند گل او سالم بود. به همین دلیل این بازیکن در صفحه اینستاگرام خود عکسی از چهره ناراحت خود از لحظه مردود اعلام شدن گلش در آن بازی منتشر کرده و در کنار آن پیامی کوتاه و طعنه‌آمیز با مضمون «aniVARsario» منتشر کرده که در آن شیطنتی ریز دیده می‌شود. در این پیام واژه اصلی یعنی aniversario (واژه‌ای اسپانیایی به معنای سالگرد) به گونه‌ای تغییر داده شده که در وسط آن سه حرف VAR با حروف بزرگ درج شده تا به نوعی به نبود کمک داور ویدئویی (VAR) در زمان بازی اینتر و بارسلونا و تغییر سرنوشت احتمالی آن بازی در صورت وجود این فناوری اشاره کند.

تیم فوتبال اینتر , تیم فوتبال بارسلونا , مائورو امانوئل ایکاردی , لیگ قهرمانان اروپا ,

ایکاردی هم با اینکه در اصل بازیکن اینتر است پست کرکیچ را لایک کرده که قطعاً این کار او بیش از پیش شانس بازگشتش به ترکیب نراتزوری در فصل آینده را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

[ad_2]

خبرگزاری تهران پرس را با جدیدترین و به روزترین اخبار دنبال نمایید
کد خبر: ۵۴
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha