رئیس اداره فضاي سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای طرح ساماندهی و تعویض تابلوهای شناسایی بوستان های سطح منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، پیمان احمدیان رئیس اداره فضاي سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و با هدف ارتقاء سطح کیفی فضاهای شهری و بهبود عوامل زیباشناختی شهر، طرح ساماندهی تابلوهای شناسایی بوستان ها با تعویض تابلوهای فرسوده و مخدوش در دستور کار قرار گرفت و به زودی تابلوی ۵۳ بوستان تعویض خواهد شد.به گفته احمدیان عملیات طراحی تابلو و بررسی کلیه موارد طراحی، صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله ساخت و تولید آن ها می باشیم.

به گزارش خبرگزاری تهران پرس، پیمان احمدیان رئیس اداره فضاي سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس و با هدف ارتقاء سطح کیفی فضاهای شهری و بهبود عوامل زیباشناختی شهر، طرح ساماندهی تابلوهای شناسایی بوستان ها با تعویض تابلوهای فرسوده و مخدوش در دستور کار قرار گرفت و به زودی تابلوی ۵۳ بوستان تعویض خواهد شد.

به گفته احمدیان عملیات طراحی تابلو و بررسی کلیه موارد طراحی، صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله ساخت و تولید آن ها می باشیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰

کد خبر: ۱۳
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha